Trabzon Fatih Devlet Hastanesi, Karadeniz Teknik Üniversitesi ev sahipliğinde düzenlenen “Güçlendirilmiş Hemşireler Hayat Kurtarır” temalı etkinliğe katılım sağladı.
Etkinlikte hastane adına Uzm. Hemşire Elif Baş, “Dijital Dönüşüm Sürecinde Hemşirelerin Yaşadıkları Güçlükler ve Çözüm Önerileri” başlıklı sunumuyla sağlık hizmetlerinde dijitalleşme sürecinde karşılaşılan sorunlara dikkat çekti.
Program kapsamında ayrıca “Kuramdan Bakıma: Bir Hemşire Fark Etti, Dünya Değişti” adlı gösteride, geçmişten günümüze hemşirelik mesleğinin gelişimi hastane hemşireleri tarafından sahnelendi. Gösteride Suzan Türk Aydın, Ayşegül Özcan, Eda Nur Canlı, Emel Kırgız, Emine Koçal, Büşra Hancı, Özgenur Yanık, Özge Babacan, Özlem Akdoğan Tarancı, Çağla Güney ve Gülcan Özdemir görev aldı.
Etkinlik sonunda tüm hemşirelerin 12 Mayıs Hemşireler Günü kutlanarak sağlık alanındaki özverili çalışmalarına teşekkür edildi.