enflasyonemeklilikötvdövizakpchpmhp
DOLAR
32,5948
EURO
34,7246
ALTIN
2.474,97
BIST
9.787,56
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
Trabzon
Açık
18°C
Trabzon
18°C
Açık
Salı Az Bulutlu
25°C
Çarşamba Az Bulutlu
28°C
Perşembe Az Bulutlu
22°C
Cuma Az Bulutlu
18°C

İletişim sanal Toyota gerçek!

“İnteraktif showroom” uygulaması adı altında sanal ve gerçek bir araya getirildi. Artık bayiye gitmeden karşınızdaki danışmanın gözüyle tüm modeller hakkında sesli ve görüntülü bilgi, bilgisayar, akıllı telefon ve tablet üzerinden canlı iletişim kurularak yapılabiliyor…

İletişim sanal Toyota gerçek!
22.05.2017 18:23
4
A+
A-

Hem otomotiv sektöründe hem de Toyota dünyasında bir ilke imza atan Toyota Türkiye, “interaktif showroom’u” yine ilk kez Türkiye’de kullanıma sunuyor. Toyota Türkiye Pazarlama ve Satış A.Ş. CEO’su Ali Haydar Bozkurt, “Günümüzde en değerli şey zaman. Biz statik bilgiler vermek yerine interaktif bir hizmet sunarak zamandan tasarruf edilmesini sağlamayı amaçladık. Zamanı efektif kullanmak isteyenlere kendilerini showroom’da hissettirecek yeni bir teknolojiyi devreye alıyoruz. İnteraktif Showroom uygulamamız ile müşterilerimizi bir anlamda sanal ve gerçek dünyada buluşturarak sektörümüzde yeni bir dönemin kapısını açıyoruz” dedi.

Ali Haydar Bozkurt

NASIL ÇALIŞIYOR, NE GETİRİYOR?

Hololens teknolojisiyle geliştirilen “İnteraktif Showroom” uygulaması ile Toyota satış danışmanları, üzerinde sensör ve kameraların olduğu dijital bir gözlüğü takarak müşteri ile interaktif iletişime geçecek. Bu sistemi kullananlar,  danışman o an neye bakıyorsa müşteri de kendi bilgisayarı, tableti veya akıllı telefonundan bu görüntüyü görebilecek. Aynı zamanda danışman da karşıdaki kişinin görüntüsünü kendi gözlüğü üzerinde görebilecek ve sesli olarak iletişime geçebilecek. Toyota müşterileri bu yeni uygulamaya  “toyota.com.tr”  üzerinden interaktif showroom için hazırlanan özel bir sayfadan erişecek. İnteraktif Showroom uygulaması İstanbul Autoshow ile birlikte müşterilerin kullanımına açık olacak.

 

Yaris'in iç tasarımı Toyota Avrupa Ar-Ge Mühendisi Özgür Taştekin'den soruluyor.

Yaris’in iç tasarımı Toyota Avrupa Ar-Ge Mühendisi Özgür Taştekin’den soruluyor.

Uygulama ile showroom müşterinin ayağına gelmiş olacak. Görüşme sırasında renk, aksesuar, fiyat, ödeme seçenekleri gibi ihtiyaç duyulan her türlü bilgi de sözlü ve görsel olarak aktarılıyor.

Yorumlar

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.